Mervekkib_ benim de ilk bebeğim haziranda doğacak inşallah, manuel aldım koydum kenara. işe uzun bir süre ara vereceğim zaten bebeği kendim emziririm ekstra olsun diye de arada manuel sağar dolaba birkaç stok yaparım dışarısı için vs. her şeyin en ayrıntılısı en pahalısını almak zorunda değiliz diye düşünüyorum