Dünü mü baz alcam bugünü mü? Dün değerlendirdim bugün de değerlendircem
Happy_days gün aşırı devam edebilirsin ya da bugün de olabilir canım
Benimde böyle
Kivircikannee benim pik gördüğüm günün gecesine benziyor canım Seninde çatlar
Happy_days çatladı bence ya komple silik olması gerekmez bence