nazli-21 Kızlar 27+3 haftalığım bebeğim 2 gündür tekme atmıyor sadece geceleri dönüyormuş gibi hissediyorum ama doktora gitmeli miyim sizce anormal bir durum mu ?
Oznur91_ nazli-21 o haftalarda bnmde oyledi 30oldum hala oyleyiz çok hareket yok bazen gün boyu hiç yok korkuma gittim hep doktora ama her şey iyi çıktı uykuyu seviyor sanırım dedi doktor ama annenin stres olmaması önemle dedi kafaya takarsan acile git dedi
5_erkek_annesi nazli-21 günde 10 hareketi olması lazım 28 hafta itibariyle sizinde hemen hemen öyle olması lazım yoruldunuz mu yada stresli bişey mi oldu tatlı yada bebeğin sevdiği yiyecekleri yiyip gerekiyorss saatlerce uzanıp bekleyin yada elinizle uyarı verin sallayın göbeğinizi tekme olmasına gerek yok hareket var ise bu. Şekilde korkma ama hareket yoksa azsa tedbir amaçlı gidin muhakkak
hamcokelek33 nazli-21 benim de öyle 28. Haftadsn sonra hareketleri değişti sanırım pozisyonla alakalı. Çünkü arkası dönük ve poposu göbeğime yaslanıyor. Bazen orası semsert oluyordu doktorum normal dedi ayaklarıyla ittiriyormuş içeriden🥹 her hafta nst+ultrasonla takip ediliyorum çok şükür bişey çıkmadı şu an 33+4üz
nazli-21 Hiç tekme atmıyor sadece döndüğünü falan hissediyorum ama normal diyen de var günün çoğunluğu uyuyor diye
Zg6641 Bndede durum ayni29+3 olduk hâlâ çok az akşam yatınca sayiyom 10defa olursa uyuyom. İnşallah uyku zamanına gelmez benim sayma vaktim 😂
akkrn Zg6641 böyle bi sayma yöntemi mi var acaba bana doktor bahsetmedi hiç anlatır mısınız ben de endişe ediyorum bazen
Zg6641 akkrn akşam yatinca bir saat içinde 10 kez hareket diye biliyorum. Bnimki yatarken sağa donunce ediyo hareket
Ayse15 Bende 32 oldum. Benimkide öyle gün icinde nadir kipirdar dönmesini hissediyorum ama tekme atmiyor. Uzaninca hissediyorum hareketlerini. 20 haftadan beri böyle gün içinde sürekli uyuyor. Çünkü her kontrolde doktor sıkıntı yok gayet iyi diyor.
Ayse15 Zg6641 benimki yatinca bi 5 dk kipirdiyo sonra duruyo sagima soluma döndükçe tekme atiyor ama gündüzleri uzanip dinlenmedigim sürece hareket etmez