ash62an evet yukarı biraz çıkmazsa normal doğum yasak ama bana özeldeki doktorum plasenta posteriorsun engel değil dedi, ama şehir hastanesinde gidiyorum ben orası yapmazsın diyor sanırsam orada ebeler normal doğuma girdiği için risk almıyorlar yok ölü doğum demedi hiç sadece kanaman olur çok dikkat et dedi tam kapatmıyorsa zaten endişelenme biraz olsun yukarı çıkabilir