5_erkek_annesi Eceko normal ama asla sıkmayın erken doğuma neden oluyormuş ben yaşamadım gebeliklerimde ama gelenler oluyormuş normalmiş
Esra11_10 Eceko evet normal 24 haftalığım benden de gelmeye başladı zaten artık yavaş yavaş süt kanalları süt üretmeye başlıyor heralde
sadbut canım bendende 27de geldi normal hatta sütünün olması güzel bile sakın oynama devamı gelmesin yeterli