İkinci cocuguma 22. Haftalık hamileyim 2 yaşında oğlum var Allah nasip ederse temmuz gibi doğumum olacak ama inanılmaz endişe içindeyim. Lütfen benim gibi olan anneler varsa gelsin dertleşelim. Sürekli en kötüyü düşünüyorum , aklımdan çıkmıyor negatif düşünceler . Rüyalarıma giriyor. Sanki kötü bisey yaşayacakmış hissine kapiliorym ve ileriyi düşünüp mutlu bilek olamıyorum