Duruli55 Kızlar merhaba son ayında son haftasında vs saç boyatan varmı ben yine doktorumla görüşücem ama merak ettim malum bebek doğunca vakit bulmak zor işlemler uzun sürüyor falan birde doğuma yakın bakımlarımı yaptırmak istiyorum
Nilayy95 Duruli55 12.haftadan sonra boyadım doktorum izin verdi. Şu an 26.haftaya girdim bu zamana kadar iki kere boyadım. Birde doğumdan önce boyarım
MinikBrokoli İlkinde çok kısıtladım yapmadım 6 aydan sonra yaptım, Ama ikincide 12. Haftada yaptım -19 haftada yaptım Yakın zamanda yine düşünüyorum ben evde boyuyorum. Kuaför fazla bekletiyorlar diye 6 aydan sonrası ideal 💆🏻♀️