Merhaba herkese benimle aynı durumu yaşayan ya da yaşamış olanlar var mı bilgisi olan 6 yaşında oğlum var normal doğum yapmıştım suyum gelmeden bir gece önce bacaklarımda iğne batma hissi huzursuzluk vardı sabahına suyum gelmişti şimdi ikinci oğluma 38+3 haftalık hamileyim 2 gündür toplam 3 saat uyuyabildim bacaklarım şiş değil ama geriliyor yanıyor ayaklarım ellerim şiş biraz vucuduma yine iğne batması gibi şeyler oluyor yine bebek sürekli toplanıp kasılıyor dün doktor kontrolüm vardı sancı ve açıklık da yok doğum belirtisi olabilir mi yaşayan var mı