İnternetten sipariş verdim 8 li paket almistm evde olunca kndimi durduramadm ve meraktan hergun bu saatlerde test yapıyodm ve hepsi negatifti yani adete 7.gun varken denemeye baslamistm ve bugün adetime iki gün kala olanda çok çok silik bı çizgi çıktı ve 6.dakikada çıktı doğruluk payı varmıdır tek tüplüyum ve şuan heyecanlandm ama boşuna sevinmiş olursamda yıkılmış olurum lütfen yorumlayn resim ekliyorum