nisaakb mihraninannesi02 bana şan hocam bebekler çok bağırsa da sesi kısılmaz çünkü nefesi diyaframdan alırlar demişti. Hasta olmasın kuzucuk hemen götürün bence
babyiscoming_ mihraninannesi02 ağlamaktan sesi kısılabilir ama kısılsa bile hemen geri gelirr normalde uzun süreli bi kısıklık varsa doktora görünün
mihraninannesi02 nisaakb yaa biraz inceledim başkaları da sormuş hep ağladığı için olabilir demişler ama ben korktum huzursuz değil ama hastalık başlangıcı olabilir belki diye 🥹