Womanmom15 arkadaşlar gazı olan bir bebekse siz aç kalsanız su bile içseniz onun gazı oluyor abartmadan her şeyden yiyin. Benim mesela ilk bebeğim çoklu besin alerjisi vardı kolikti. Sadece ekmek bile yesem gazı oluyordu. O yüzden geçici olan bu gaz olayını kafaya takıp kendinize zehir etmeyin