Noluyoya Kızlar ben 26. Haftamdayım bugün gittik doktor 700gr 24-25 arası bebek dedi ben iştahsızım pek yemek yiyemiyorum yemeni artırman lazım gerekirse serum takviyesi yapılır takibi de arttıralım dedi bu durumu yaşayıp sonra normale dönen var mı :(
Ates06 Noluyoya ben yiyebildiğim halde alt sınırda kilosu bazen yemeylede ilgili değil yani sağlıklı olsunlar 🙏🏻
Giqu Noluyoya başıma gelmedi, ama bebeğe kilo aldıran şeyler yemeye zorlasanız en azından kendinizi? Yumurta, avokado, ceviz badem gibi.
feynnur Noluyoya ben 29 haftalığım 26 hafta gözüküyor oysaki 24 teyken iyiydi. İki hafta sonraki kontrole kadar iyi beslenicem değişecek mi göreceğim. Stresli bi durum. Doktor 37 de doğum yaparız dedi
Nurellaaaaaaa1212 Noluyoya kuzum süt ürünlerini genelde tam yağlı kullan mesela tam yağlı peynir kaşar süt. Muhakkak günlük bir muz ve kuruyemiş ye
1Anneadayiiii Noluyoya canım kaşar peyniri muz ceviz çiğ badem yumurta yoğurt falan yemeye çalış inanır mısın hamile olduğumu öğrendiğimden beri muzdan tiksindim ama sırf bebişim için hala yiyorum
feynnur Noluyoya yapabileceğiniz tek şey beslenmenizi arttırmak ben de bikaç hafta önemsemedim bide yemeğe düşkün değilim bazen aç da olsam yemezdim. Bir de bebek için yememiz gerekenleri sevmiyodum. Şuan her gün uyguluyorum hepsini bi tabağa koyuyorum bitirene kadar kalkmıyorum bazen burnumu kapatarak yiyorum artık zorla yediğim için midem bulanıyo. Tabi işe yarar mı bilmiyorum kontrolume 10 gün var o zaman göreceğim
Datlum Noluyoya hadi ya muz yoğuurt ceviz avakoda bunları yiyin ben daha 23 haftalığım bilmiyorum kilosunu
zeynephkn07 @Noluyoya geç döllenme olmuş olabilir mi benimde son adet tarihime göre 27+4 ama doktor 26+5 ölçüyor gelişim geriliği demiyor asla geç döllenme diyor
Noluyoya feynnur Bende tam olarak aynı durum canım bebek beslenir bi şekilde diyordum çok yemek aramıyordum ama 20. Haftalardan sonra özellikle öyle olmuyormuş boşa konuşmuyormuş doktorlar