
Bu gün normalde adet olmam gerekiyordu Duphaston kullandım 5. Günü normalde 3 4 gün arası olurdum ama gelen giden yok adet öncesi belirtim de yok dün sadece göğüslerim ağrıdı bide arada adet olacakmışım gibi ağrı giriyor ama sadece akıntı var teste de güven yok diyorlar kan vermeye gitmek de istemiyorum test yanıltıyor diye sizlerden bu markayla böyle öğrenen var mı?