Kızlar merhaba bebek düşüncem olduğu için kadın doğuma gittim pkos hastasıyım doktorumda beni dahiliyeye gönderdi.İnsilün direncim çıktı ve doktor glifor verdi.İlk 1 hafta yarım daha sonra sabah yarım akşam yarım derken tama doğru gidicek.İlk önce baş dönmesi,mide bulantısı yapar demişti doktor.Dün ilk defa yarım içtim ama nasıl bir baş dönmem oluyor kendimi bayılcak sanıyorum tabiki orucumda odamı böyle etki etti acaba. Yarımdan böyle olduysam tam kullanırken düşünemiyorum.Sizde de böyle olmuşmuydu böyle giderse kullanamam gibi duruyor.