Kızlar yeni post açmıştım dün akşam sancılarım çıktı yatış onerdi reddettim yatmadım kasilmari hissettim sabah hafif şiddetli regl sancısı gibi sancım oldu çok hafif kahverengi leke gelmiş 5 10 dakika sonra kanla karışık yoğun akıntı geldi şuan çok çok az hafif sancı var ama gelip gidiyor sizce doğum başlar mi ya