dero32 Kızlar selam ilk gebeliğim daha 6.haftadayım göğüs uçlarım çok acıyor yapılabilecek bir şey var mıdır acaba? Önerisi olan ya da aynı şeyi yaşayan var mıı
Zbyd3 Normal canım bense aynıyım ama rahatlatacak bısey varmı bılmıyorum yumuşak pamuklu sütyenler kullanabilirsin cok sıkmayan rahat aklıma bu geldi 🤗sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi🌸