Glsmrt Kizlar bacaklarimin agrisindan kalcalarimin agrisindan aradabirde migde yanmasindan uyuyamiyorum..bebegin sag sol geziyo heralde sirt ustune yatmamak icin sabahaa kadar yon degisiyorum..sol tarafa genelde yatin diyolar..sol tarafimda hareket ediyo diye saga yatiyorum sanki benimle oyun oynuyo bu seferse sagdan vuruyo.iyice sasirdim acaba ustunemi yatiyorum ya ben cok takiyorum bunu eziliyomu acaba :)
Sibelemre Glsmrt aynı durumdayiz valla ağrıdan rahat uyuyamiyorum tam oldu derdek sol taraftan vurmaya başlıyo içim rahat etmiyo dönüyorum bu defa oraya vuruyo sırtıma yastik koyup biraz yan oluyo öyle uyuyorum
Yalinn8 Glsmrt 34 um 20 lerden beri böyleyim, neredeyse geceleri sifir uyku, bi 100 kere dönmeler, kalca agrisi, bacak agrisi,wc ihtiyaci... hic illa sol die kasmadim, iki tarafa da yatiyorum ama dalmak, kaliteli uyku, mümkün diil yook😖
Yalinn8 Glsmrt ben gobek ustune donmuyorum zaten hamile yastigi dahil 5 yastikla yatiyorum,birden cok tekmelemeye basliyorsa biraz karninin ustune gelince rahatsiz oluyor olabilir, cok yuzustune dogru dönmemeye calis yapitosan, yanken zannetmiyorum bi rahatsizlik oldugunu
Yalinn8 Glsmrt yok o zaman ustune yatman rahatsiz etmen mumkun diil, sıvı icinde zaten o, dogana kadar sag sol devammm