Kızlar merhaba bişey sormak ıstıyorum 9 haftalık olcaz ıkı kere kalp sesını falan duyduk şükür Bi sıkıntı yok herşey normal dedı doktorum 1 ay sonraya randevu verdi .Ya cok uzun Bi süre degil mi çok endıselıyım acaba benımle mi hala kalbi atıyorsunuz dıye dusunmekten edemiyorum ilk gebrlıgım 2 bucuk yıl bekledim bu bebegı .sağlık ocağı kalp sesı dınletırmı muayene olmak ıstesem yada ne yapayım ben tavsiyeniz nedir iyi değilim uyuyorum uyanıyorum bu dusunce