Merhaba kızlar 8+5deyim kan sulandırıcı da kullanıyorum. Bir düşüğüm olmuştu öncesinde.
Şimdi bağcemcik şişmesiyle başlayan sonra burun akıntısı boğaz ağrısı ve balgama dönem bi hastalığım oldu öksürükte başlıyor. Doktorla konuştum parol gebelerin kullanabileceği pastil ve öksürük şurubu verdi ama ben hiç iyiye bir çizelgede değilim :) öksürünce de bebeğe bişi olcak mı diye korkmuyor değilim.. bir kayıp yaşadığım için hassasım. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Kaç güne geçer ?