Kızlar dün akşam sancılarım çıktı ntsde 60 falandi doktor yatış onerdi hafif sancıların var yatiralim dedi açılma yok ama ben reddetim eve geldim şuan hala sancım yok denecek kadar az hissediyorum ama çok küçük kahverengi akıntı geliyor sizce sancıları bekleyim mi ?