DeryaYldz canım hissetmemen çok normal bende 5 aylık hamileyim suan yeni yeni hissediyorum. Suan bağırsak hareketleri gibi oluyor. 24. Haftadan sonra net olarak hissedebilirsin dedi doktorum. Bende hissetmiyordum korkuyordum bağırsaklarımda sürekli hareket var diye doktora gittim meğersem oğlusum taklalar atıyormus içimde 🙇🏻♀️🙈❤😍 sabret dua et 📿