Merhaba arkadaşlar söylediğiniz gibi aynı yerde 2 gün ara ile kan verdim 122-361-1346 bu şekilde ilerliyor ilk öğrendiğim de 12.8 di değerim 2 Nisan da randevu aldım doktoruma şimdi o kadar okuyup araştırıyorum ki kese görünür mü boş gebelik olur mu çok korkuyorum sizinde böyle oldu mu korktunuz mu acaba bi sorun çıkar mı ya