Günaydınn. Bugün devlette ikili tarama testine gittim 11. Haftamdayım. Bebek çok küçük dediler yine de birçok ölçümü yapabildiler ama burun kemiğini göremediler. Küçük diye de 10 gün sonraya tekrar çağırdılar. Bu benim kafama takıldı. Haftasından dolayı görünmemiştir değil mi?