Saas Kızlar bu ay da olmadı regl oldum maalesef. Doktorum bu ay da olmazsa rahim filmi çekeceğini söylemişti. Korkuyorum geriliyorum. Anestezili yaptırmayı düşünüyorum çünkü acı eşiğim çok düşük doktorum da onu önerdi
Kivircikannee Saas bende anestezili çekindim bu ay iyikide öyle yapmışım ve kafam rahatladı kapalı mı falan diye düşünmüyorsun