Hll96 Sağlıkocağındaki ebem 18. haftanda gel, tetonoz aşısın var, + ufak bi cihazla kalp sesini dinlicez dedi. o haftada hasta olduğum için, iğne ile etkileşim yapar diye gidemedim. 20. haftada gittim. iyi yapmışssın o zaman gelmeyerek dedi. vurdu, ilk gün ağrım yoktu. 2. günden 3-4 gün o kolumun üstüne yatamadım. hafif şişlik oldu. dayanılmıcak amaan aman bi ağrı değil. hala daha ağrıyor ve şişliği duruyor.
2 gebeliğimdede tam doz olduğum için doktoruna sor 2. doza gerek varmı diye dedi.
sordum doktoruma gerek yok dedi.