Kızlar bir şey sormak istyrdum ben salı günü doktora gitim 12.4 gunlukdu cinsiyeti sordum kardesim cinsiyet partisi yapmak istyrdu oyuzden daha çok erken ve çok küçük ama bı tahminde bulnayim dedi ve kesin konuşmadı ve dün akşam öğrendim ki erkek tahminde bulunmuş bu haftalarda yanılma payı oluyormuş sanırım başına bpyle birşey gelen oldumu ?