AlEs endokrine gidip sonuçlarını göster ilaç verir doğrana kadar içmen gerek asitli içeceklerden uzak dur lahana brokoli karnabahar onlardanda uzak durman gerek yükseltiyor hamilelin başından beri ilaçı kullanıyorum 29+3 doğurduktan sonra doktor uygun görürse bırakıcam bende