Seymanurkurt ozlm17 hiç beklemeden gidin korkmayın bişey olmaz Allah’ın izniyle inşallah haber verin bizede
ozlm17 kizlar biraz once kanamayla uyandim 7 haftalik hamileyim benden bir parca dustu bebek midir hala da kanamam var suan
Buketss ozlm17 Kesinlikle hemen kalkın hastaneye gidin, panik yapmayın düşük yapıyor olabilirsiniz erken müdahale yapılabilir.
star_ana ozlm17 yarın sabah ilk iş dr a gidin maalesef bunu bilmemiz mümkün değil kan değerinize bakılır. Bu haftalarda Yerleşme kanaması da olabiliyor ama parça düştü diyorsunuz en sagliklisi doktora gitmek.
Neferut ozlm17 acile gitsen olmaz mı ne olur ne olmaz bi görün bebek olmayabilir ama riske atmana gerek yok
ozlm17 zatn beklenen biseydi bir haftaya yakin kahve lekelenmem geliyodu bugunde kan gelmesiyle uyandm prca dustu sabah ilk isim gitmek olucao evet
ozlm17 @Mariam1 evet once devlete gittim duruyor kese goxukuyor ama dusebilir dedi simdi ozele kndi doktoruma gldim beta hcg bkicaklar
Busraa32 ozlm17 yerleşme kanaması olabiliyor 7 hafta da ya da plesenta yerleşmesi sıkıntı yoktur inşallah
Esnef Yatıs yapılır serum verilir ilaç verilir hic beklemeyin korkmayın İnş güzel haberlerinizi alırız