26mm çıktı kızlar daha önce oğlumda da bu haftalarda 27 çıkmıştı 35+5 te doğurdum buda öyle mi olur acaba progestan yazdı Dr fitil olarak kullaniyorum ilkinde yatmistim rahattım şimdi bir çocuğum olduğu ve okula gittiği için mecburen bı şekilde hayat akışı devam edecek hızlı ilerler mi başına gelen var mı