Kızlar merhabalar. 4 gün önce mısafır ağırladım, yemek vs derken ayakta kaldım baya tabi. O günden beridir ayaklarımda şişkinlik oldu.
Son iki gündür de sağ ayağım sola göre daha şiş.
Tansıyonumu gün içinde bi kaç kez kontrol ettim normal hep. Yüzümde göz kapaklarımda yok şişkinlik.
Böyle olan var mı ?gebelik zehırlenmesinden korktum