Gulhan2692 Sadiye123 canim benim 28de dönmüştü 37 olucaz 2güne hala baş geliş pozisyonda başı da kanala yaklaşmış demişti doktorum. Son haftalarda da dönen oluyor kuzum, inşallah döner ☺
Minik23 Sadiye123 ben 34 haftalık hamileyim benimki de hala dönmedi baskı fakan yapıyor alt kısma ama hakkımızda hayırlısı pazartesi kontrolümüz var bakalım nolcak ama inşallah bi an önce döner de ben de bi an önce miniğime kavuşurum
Sadiye123 Gulhan2692 inşallah canım ya ayaklar aşagıda olunca da canım bazen çok yanıyor sanki baskı yapıyor. Doktor da şuan normal Doğuma müsaitsin diyor inşallah döner kızım😍
Sadiye123 Masal529 iyi bari ya bazı postlarda okuyordum 35. Haftada falan sezeryan günü veriyolarmış bekleyelim bakalım😍
Sadiye123 Minik23 aynen benim de çok baskı yapıyor doktor ayakları aşagıda olduğundan yapıyor dedi sağlıkla alalım kucagımıza😍
Minik23 Sadiye123 amin inşallah ama ben baya sabırsızlanmaya başlıyorum bi an önce doğsa da alsam kucağıma diye 😍😍
Ecrn21 Bebeğim aşağıdaydı 32 haftada kontrole gittiğimde düzelmişti 33 nst için yine gittim doktor kontrol edince yine ters dönmüş dedi şuan halen ayakları aşağıda kist nedeniyle sezaryen olacağım için sıkıntı olmuyor ama baskı çok hissediyorum aşağıya doğru umarım düzelir
Sadiye123 Ecrn21 beni de çok rahatsız ediyor ilk ayağa kalktığımda çok ağrım oluyor çatı ağrısı mı oluyor tam bilmiyorum ama alt kısımda kemiklerim ağrıyor