asylty Merhaba ben 10 haftalık ikiz gebeyim dun idrar testi sonucunda bakteri ürediği tespit edildi ve doktor agumentin diye bir antibiyotik verdi bebeklere zararı olmaz dedi ama ben tereddüt ediyorum kullanıp kullanmamakta acaba aranızda hamileyken antibiyotik kullanan var mı?Kullansam bebeklere bi zararı olurmu?
seyma281015 asylty Bende amipli dizanteri geçirmiştim 3 gün antibiyotik kullandım mecburen. Adını hatırlamıyorum bende 13 haftalık falandım.
ecrintosgeliyor asylty bende idrar yolu enfeksiyonu için kullanmıştım. Doktor yazıyor sonuçta bi zararı olduğunu düşünmüyorum. Hamilelerin kullanabileceği antibiyotikleri yazıyorlar çünkü
Seymaeren asylty canım hamileliğinim son 3 ayında kullandim kulak ve boğaz enfeksiyonum geçmek bilmedi çok şükür bir zarari olmadi rahatlikla kullanabilirsin.hamileleikte verilen en hafif antibiyotik zaten 👍