Sibelemre bende 9 ay boyunca doğurdum emzirdim altını değiştirdim. Herşeyi gördüm. Hala da görüyorum. Mesela bi kere dogurmusum vereceğim kiloları nasıl vereyim diye diyetisyene gittiğimi gördüm 😆 bunlar hep çok düşündüğümüz için bilinçaltımiza işliyor hemen bi anlam arama bence. Ki bence kötü bisey de gormemissin