Kimine göre az bir para olabilir ama benim için çok yüksek bir paraydi. Aylardır biriktirdiğim parayı kaybettim. Otobüs durağında en son bilet aldım cüzdanla sonrasını hatırlamıyorum. Otobüs şirketini aradım kayıp para bildirilmemiş. Nasıl bı yol izlemem lazım karakola gitsem bulunur mu