39+1 de planlı sezaryen ameliyatımız var. (Kalp tansiyon hastasıyım ) Şuan 38+2 deyim aşırı bel sırt ağrım var adet ağrısı gibi ağrım oluyor vajina kemiklerim sızlıyor resmen kontrol etme gereği duyuyorum nişan geldi mi diye sürekli , bugün doktor kontrolüm vardı doktorum bebek doğum kanalına girmiş bir tık büyük baskı ve ağrıların normal dedi ama erkenden doğuracağım diye korkuyorum bu ağrılar normal mi ?