Benim de 33 . Hafta bugün kontrole gittim 5 saatlik yolculuk yapabilirmiyim kendi arabamız dedim . 2 saatte bir mola verip 10-15 dk yürü dedi . Eğer ağrı sancılar olursa muhakkak gittiğin yerde hastaneye git bebişim aşağıda biraz ama rahim kapalı dedi . Sorun yok dedi pazartesi de başka doktora gitmiştim ona da sormuştum sorun yok demişti . O yüzden riskli bir durum yoksa sorun yok yani