Esrackc Anlıyorum. Sağımla besleme yapanları tenzih etmiştim. Mastit, göğüs yarası durumları için kullanacaklara satın almak mantıksız. Ben bebeğin bir yere bırakılması noktasında karşıyım zaten. Bırakan elbet o şekilde beslemek zorunda. Her bebek sağılmış sütü içmiyor bu arada öncesinde denemekte fayda var. 4 yaşında bir kızım var. Bir kez bile sağılmış sütü kabul etmişliği yok, ben hastanede yatarken 1 yaşını geçmişken dahi.