Mina0233 Kızlar merhaba bir kızım var , bugün 14+4 ultrasonla bakılıp cinsiyetimize kız denildi, yanılma payı olabilirmi? Başına gelen varmı?
Gulsbaby Merhaba. Bu forumda sürekli konuşulan bir şeydir cinsiyet yanılması. 14. Hafta ileri bir hafta olduğu için yanılma payının düşük olduğunu düşünüyorum. Erkek bebekler belli ediyor bacak arasından erken haftalarda.
Aleyna_nur Bende 12.5 ama gelişimi önden gidiyo bebeğimin ikili tarama testine girdiğim gün 12+3 olması gerekirken 13+3 gözüküyodu doktora sordum cinsiyeti belli mi diye o da %80 kız dedi ama yanılcaklarını düşünmüyorum üniversite hastanesinde takipliyim ve test cihazları çok iyiydi bebeğin hareketleride şekli de net gözüküyodu erkek olsa net olarak belli ederdi cinsiyetin dönmesi diye de bir şey yok sadece bazı doktorlar yeni oldukları için yada cihazdan dolayı yanılıyolar.