Tugbabahceci Vartedior benim bebeğim sürekli tekmeliyor 🤣kıpır kıpır durmak bilmiyor.makat gelis olduğu için ayaklarıni sürekli vajinamdan çıkacak hissi gibi geliyor iğne gibi batıyor bazen yuruyemiyorum bile tekmeleynce.
Mickeylover Tugbabahceci sağlıkla inşallah 🙏🏻 ben de korkuyorum sancı gelirse su falan diye ilk gebeliğimde çekmedm hiç direk gün verdi gittik, bilmiyorum nasıl bişey ya olursa ben anlamazsam diye korkuyorum Allah korusun bi sorun olmasın
Tugbabahceci Mickeylover aynı şeyi şuan bende yaşıyorum ilk doğumda ağrı sızı cekmeden sezeryan gün vermişti ama smdi 39u bekleyelim deyince insan ister istemez bı korkuyor ya şu gelirse ağrı falan nasıl olacak diye
Mercan0652 Tugbabahceci 37 olduk tam yarın kontrol var nst falan. Ben sezaryen istedim 12 Nisan’da alırız dedi doktor 39 da yani heyecanliyimm ☺️ öncesinde gelmez umarım 😅
Meryyyyyyyyy 36 nın sonuna geldik Çok hızlı geçiyor günler 🥰 Arada bir nefesim kesiliyor adet ağrısı gibi ağrım oluyor ve belim ağrıyor ama çok şükür ❤️
ecemeric95 Tugbabahceci 37 haftaligiz. 4 Nisan cuma için sezaryen günü aldık. İyice ağırlastim. Bel ağrım çok fazla. Özel bölgemde baskı ve ağrı var. Bebek hareketleri çok sert rahatsız edici durumda. Karnımı aşırı gerdiriyor. Mide yanması var. Uyku problemleri var. Ne ararsan mevcut 😂 geri sayım yapıyorum bir an önce doğum olsun diye. O dereceyim yani. Sağlıkla gelir inşallah bakalım
Edanurylm Tugbabahceci 37+4 olduk doktor bugün her an gelebilir dedi beklemedeyiz minik minik sancılar çıktı bugün arada kasılma geliyor sık sık idrara çıkma oluyor mide bulantısı oluyor öyle işte bekliyoruz 😁
Rafaelli Tugbabahceci 36hafta sonlarındayız, 12nisana dogum tarihi, sezeryan degil, her gun heyecanla bekliyoruz ilk oglum 38+4dogdu, suyum gelıyordu evde az az 3gun sonra gitdim suni sancı verdıler, bqkalım bu nasıl dogacak
Buraksmama Tugbabahceci 36+3 şuan tam 39.haftaya sezeryan günü aldık. Umarım öncesinde gelmez. Planlı doğuma gitmek istiyorum😂 çok çabuk yoruluyorum, bazen batmalar kramplar oluyor sizin nasıl geçiyor?
Busetacir Tugbabahceci 37+0ım, dün çatı muayenesi oldum normali bekleyeceğiz dedi doktorum. İlk gebeliğim ve meraklı bir bekleyişteyim. Herkese kolay doğumlar dilerim🥰🙏🏼
Kuumsaal77 Tugbabahceci 37+0 10 nisana gün aldık ☺️ gün içinde ağrı gelip gidiyor belim sürekli ağrıyor ama idare ediyoruz sağlıkla gelsin bebişler🌸
hakkah24 Tugbabahceci 36+3 bebiş pozisyonunu aldı çatı muayenesi de oldum ancak bir haftadır fena gribe yakalandım daha yeni yeni atlatıyorum dün çok fazla toplandı karnımda bugün de midem bozulmuş umarım erken gelmez ama son haftalar çilekeş geçiyor😅
nurkarakass Tugbabahceci yarın 37den gün alıyoruz. korku heyecan hepsi var valla. şu anlık normal doğum ama çatı muayenesi falan olmadım daha