Basakparlar evett çok dengesizlesti şeker ileri haftalarda hiç onune geçilmiyor malesef ben 10. Haftada başladım insüline şuan 33 haftalığim çok şükür inşallah ennkisa zaman da kurtuluruz şu şeker illetinden. Peki bebeginizin gelişimi nasıl suyum normal seviyede ama bebegimin ölçümleri 35+6 uyumlu dün kontrolüm vardı 3 hafta ileride yani