Zeszy Kesinlikle katılıyorum, benimde üçüncü ayım, regl bitiyor ovulasyon testi ile uiyumurtlama günü bul, sonra o günleri değerlendirebilirsen değerlendir, sonrasında regl dönemine kadar acaba oldu mu olmadı mı onu düşün, heyecan dan test yap negatif çıksın, döngü yine aynı başa sarıyor iyice kafayı yedik, bende bu ay saldım artık olursa olur, olmazsa zamanı değil demekki diyeceğim geriliyor insan ister istemez