Arkadaşlar sezeryandan sonra başlayan bir ağrınız oldu mu hiç mesela benim doğumdan sonra her zmn adet ağrım var yani karnım kasıklarım hep ağrır ve acayip şekilde böbreklerim ağrıyor bikere gittim doktora ama tekrardan gidecem galiba her doğum farklı tabi ama her bir çocukta böyle olucaksa hem içimiz hem dışımız çürür…