kubrayurek 5 ay önce plasentadan bebeğe giden kordonlarda akım kaybı sebebi ile bebeğimi kaybettim . Doğumdan sonra gitmedigim bölüm kalmadı herşeyim normal çıktı . Oksapar iğne kullanmıştım ama olmadı suyumda azalmıs ters akım olunca sezeryan oldum . Benim sorum bu akım kaybı tekrarlarmı ???
byz12nur kubrayurek merhaba ben bebeğimi kaybetmedim ama 26 haftada erken doğum yaptım 24 haftalıkken bebeğe giden damarda darlık kan akışında yavaşlık gördü doktorum o yüzden kan sulandırıcı hap kullanmaya başladım başka bir sıkıntı yoktu 26 haftalıkken kanama sebebiyle acilen doktoruma gittim ve suyumun bitmek üzere olduğunu söyledi yatış yaptık ama malesef ertesi gün sezeryana aldı doktorum daha fazla karnında yaşayamaz diye Bahsettiğiniz şeyle aynı mı bilmiyorum ama şuanda ikinciye hamileyim 20 haftalık bu sefer hamileliğin başında başladık kan sulandırıcı kullanmaya
Yasminnnnn kubrayurek Merhabalar bende ilk hamileliğimde gebelik zehirlenmesi geçirdigim için hem bebegimin suyu azalmıştı hemde aynı şekilde bebeğe giden kan akışı azalmıştı ve gelismemisti 28 haftalık doğum yaptım 25 hafta ile uyumluydu ve malaesef bir hafta yaşadı sonra kaybettim ama ikinci hamileliğimde bebeğe daha iyi kan akışı gitsin diye hamileliğin başından beri coraspin 100 mg kullandım 35 haftaya kadar ve çok şükür bir sıkıntı olmadan 37. Haftada doğum oldu
Minik6075 kubrayurek 41+1 le doğum için yatış yaptığım hastanede bebeğimin kalbinin atmadığını öğrendim. Pamuklara sarıp sarmalayacağım oğlumu kefene sarıp defnettim. Acıyla nasıl baş edilir bilmiyorum ☹️
kubrayurek byz12nur çok geçmiş olsun rabbim birdaha yaşatmasın 🤲 Evet benim de 21 de iki damarda kan akım kaybı görüldü 26 da ters akım olmuş bebekte hiç beslenememiş malesef 1 saat sonra kalbi durdu 😢
kubrayurek Yasminnnnn ayyy bu mesaj bana nasıl umut oldu bende 26 ama 22 hafta ile uyumlu doğum yaptım iki damarda akım kaybı sebeb ile tekrarlamamasına çok sevindim rabbim inşAllah banada nasip eder 🤲 ekstra bişey yaptınızmı asprin dışında
Angelmom1 Yasminnnnn çok geçmiş olsun ben 6+4 belirsiz şekilde kalbi durdu kürtaj oldum pıhtılaşma sorunlarım çıkmadı ama doktor coraspin kullan 3 aya kadar dedi diğer doktor da niye kullanıyorsun dedi şuan 4+3 çok yeni bir gebelik var coraspinin yan etkileri olur mu lekelenme yapar mı kanama varsa içeride alanı daha fazla arttırıyormuş
Yasminnnnn kubrayurek İnşallah zamanında sağlıkla kucagina alırsın vitamin magnezyum coraspin hepsini düzenli kullandım bol su içtim ve tansiyonum yukselmesin diye tuzsuz ve yağsız yedim paketli gıdalar tüketmedim bunlara dikkat ettim tabi en onemlisi stres yapmamak
kubrayurek Yasminnnnn çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için 🌸 ikincide akım kaybı tekrarlamadı değilmi
gulanne_ Benim de 22 haftada kalbi durdu detaylıya gidince öğrendim sizin sebebini nasıl anladılar bana hiçbir şey demediler
Kbrrr002 gulanne_ Ben de aynı şekilde 22’de detaylı da öldüğünü öğrendim doğum yaptım doğumda doktorum kordonu dolandığı için Bebek beslenmemiş dedi Detaylı da da suyun bittiğini söylemişlerdi Suyum bittiği için kordonu dolanmış Beslenmemiş dediler Ölüm sebebine farklı hastaneye gittim orada da suyunun bittiğini söylediler
Tugba29_ ftmagkr inş sağlıklı çocukların olur kubrayurek sebep söylemediler pıhtılaşmada yok imtihan diyorum
Yasminnnnn Angelmom1 Teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun yani bende herhangi bir sorun olmadı kanama vs yapmadı ama doktorum eğer olurda hap kanama yaparsa ignesine geçeriz dedi bir sıkıntı olmadığı için ben hapını kullandım
Pamuk95 Angelmom1 benim de 6+3 de kalbi durdu, şimdi tekrar hamileyim ilk 12 hafta coraspin kullandım sonra bıraktım, çok şükür Allahima şuan hersey yolunda, insallah sizin de sağlıklı bir şekilde ilerler🤲
ftmagkr İki kere bebek kaybı yaşadım , biri 21 haftalıktı biri 18 haftalık… Şuan yine hamileyim çok korkuyorum ve çok tedirginim 😔
ftmagkr Tugba29_ hayır maleesef iki hamileliğimde kötü sonuçlandı… Evet genetik test , pıhtılaşma testi her şeyi yaptırdım. Pıhtılaşma sorunum var şuan Coraspirin ve oksapar kullanıyorum.