Kızlar eşimde sadece sperm hızında biraz düşüklük var onun için iki ay boyunca Zeucit kullandık üçüncü kutuyu almak yerine Proxeed Plus aldık. Kullanıp hamile kalan var mı? Bir de adetimin 17-18. günlerindeyim fakat ovülasyon testinde yumurtlama göremedim henüz. Bu ay adetimin 12. gününden sonra başlama imkanım oldu Ovülasyon testine acaba yumurtlama adet bitiminden sonraki 7 gün içerisinde olmuş müdür var mı öyle bir ihtimal?