sihu19 ilacın hiç bir zararı olmadı tansiyon ilaçtan çoook daha tehlikeli . Benim doktorum çok iyi çok ilgiliydi şükür 25. Haftada benim gebelik zehirlenmesi geçirebileceğimi söyledi o yüzden beni her hafta kontrole çağırdı her hafta kan idrar verdim hep kontrol etti 35. Haftalardada yakaladı zaten bende biraz ödem oluştu ayaklarım,ellerimde ve ayak bileğimde özellikle belki daha fazla belirti olurdu ama zaten 37+0 da doğuma girdim kurtuldum