Nihal35 Selindikci35 valla canım çok kalabalık evrim hanımda ama ben hep cumartesi gidiyorum cumartesi fazla kalabalık olmuyo hem daha fazla ilgi var hafta içi gitmiştim bir seferlik çok kalabalıktı ama cumartesi gidiyorum hep benimde kontrolum ayın 23 de
Selindikci35 Nihal35 2 hafta oncesinden randevu almistim sanirim ondan..bi de sbh erken saatte gitmistik esimle..Kan fln vermistim onun sonuclari cikacakti o sebeple gidicem..Sen ogrendin mi cinsiyeti
Nihal35 Selindikci35 evet bizimde bir kızımız olucak allah nasip ederse yüzde 98 kız dedi bizde geçen hafta cumartesi ögrendik canım
Selindikci35 Nihal35 masallahh😍 Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah..Biz de yrn aksam cinsiyet partisinde ogrencez Allahin izniyle🤗