10 günlük olduk göğsümden süt geliyor akıyor hatta üstüm bile ıslanıyor yarım saate bir bazen 1 saate bir sürekli emziriyorum bebeğim bazen emerken uyuyor belli bi süre sonra bırakıyor memeyi sorum şu acaba doyuyormu yada sütüm besliyormu günde bir kere 30 ml mama veriyorum artırmalımıyım kafayı yicemmm etraftan da laf geliyor sürekli🥺🤦🏻♀️