Papatyaaam1 Kızlar kan verıcem çok dua edın bana dün yaptığım testte daha koyuydu ve ılk 10 sanıye de belırdı 2. Cızgı ama Adetıme 9 gün var programa göre sizce çıkarmıııı
Ranni Papatyaaam1 kuzum bende erken olduğunu düşünüyorum bayramı atlat öyle git bence netleşmiş olur canın sıkılmaz
celenkk Papatyaaam1 9 gün var diyorsunuz benim kanda negatif çıktı sonrasında adetim 1 gün geçikince pozitif çıktı demek istediğin çıkmazsa hemen ümitsizliğe kapılmayın inşallah güzel haberler alın
Papatyaaam1 etkafa tamam gıtmıyorum bende öyle düşündüm kansızlık var Bıde bende hem adetımı beklıyım bıraz o zamana kadar ıdrar testlerıyle devam
Bktbg Papatyaaam1 ben bu şekilde takip ettim pazartesi çarşamba ve cuma yarın sabah erkenden kan vermeye gidicem koyulaşmasını bekledim adetimde 1 gün gecikmiş oldu
Papatyaaam1 Nghnnklcc ben bıraz daha beklıcem kuzum amin inşallah ama 6 test yaptım 6. Sı daha koydu çıktı oda dün dü zaten
Aleyna4161 Papatyaaam1 önceki adetin yerleşme kanaması fln olabilir mi acaba kaç tane test yaptın ki 🤔