Kızlar 16+2 yim. Bugün doktor kontrolüm vardı cinsiyet tahmini yaptı sağlık durumu da iyi dedi. Ama yaklaşık 3 saattir rahim bölgemde bir ağrı var ayağa kalkınca şiddetlenip oturunca azalıyor. Acaba üşütmüş olabilir miyim yoksa başka bir şey mi var bilemedim.