Arkadaşlar eşimin kedi alerjisi çıktı. Daha doğrusu kanda kedi alerjisi çıktı deri testinde yeşillik alerjisi çıktı. Böyle bir durumu yaşayanlar nasıl bir yol izlediniz acaba. Baya hırıldıyor adam ciğerler tıkanmış gibi astım ilacı kullanmaya başladı 1.5 aydır evimizde 2 kedimiz var 3 yıldır bizimleler. Bir kızım engelli çocukları bırakamayız zaten. Bursada önerdiğiniz alerji doktoru var mı acaba ? Şuan şevket yılmazda bi alerji doktoruna gidiyoruz kadın tutarsız ilk kan önemli değil deriden yapılan test önemli bide özelde yapın dedi yaptırdık deride kediye alerjisi yok. Bugünde deri önemli değil kanda önemli diyor bide siz bana güvenmiyorsunuz diyor tutarsız konuşan benim sanki 😅 kedi alerjiniz varken nasıl bir yöntem seçtiniz acaba bunu hafifletmenin bir yöntemi varmı? Şimdiden çok teşekkür ederim